هارد اکسترنال 500 گیگ وسترن مدل المانت

هارد اکسترنال 500 گیگ وسترن دیجیتال مدل المانت

هارد 500 المانت

هارد اکسترنال 500 گیگ وسترن دیجیتال مدل المانت

هارداکسترنال500 گیگ المانت هارد اکسترنال 500گیگ المانت هارد اکسترنال 500 گیگ وسترن المانت  جز قدیمی ترین و معروفترین هاردهای اکسترنالی هست که به بازار ایران وارد شده ظاهر بسیار ساده و کارایی بالای آن باعث گشته که جز پر طرفدار ترین مدلهای هارد در دنیا باشد خصوصا بازار ایران که طرفداران بسیار زیادی دارد مدل این محصول به دلیل داشتن سرعت بالا (USB3) و کیفیت خوب بهترین انتخاب برای ذخیره اطلاعات میباشد.هارداکسترنال500 گیگ المانت

ویژگیهای ظاهری:

هارد اکسترنال 500گیگ المانت
هارد اکسترنال وسترن دیجیتالhttps://meghdadit.com/productlist/external-hard-drive/western-digital-external-hard/ مدل المانت  ظرفیت 500 گیگابایت درست مثل مدل 320 گیگابایتی‌ اش، ظاهر ساده، جمع‌وجور و درعین‌حال شکیلی دارد و با وجود آنکه، طراحی فیزیکی آن، پیچیدگی خاصی ندارد، اما باز هم کلاس کاری شرکت وسترن دیجیتال را در ساخت هارد اکسترنال، به‌خوبی نشان می‌دهد.
این هارد از نظر وزن و ابعاد، تفاوتی با مدل 320 گیگابایتی المنت ندارد ، هم‌وزن و هم‌اندازه با آن است، یعنی 11.1 سانتی‌متر طول، 8.2 سانتی‌متر عرض و 1.5 سانتی‌متر، ضخامت دارد و به‌راحتی می‌توانید آن را در هر جایی که مایل هستید، با خودتان همراه کنید. بدنه دستگاه از پلاستیک مرغوب ساخته شده و تعبیه یک چراغ کوچک LED روی آن، کاربر را از وضعیت انتقال داده‌ها مطلع می‌ سازد.
اینکه هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل المانت  ظرفیت 500 گیگابایت فقط با رنگ مشکی، روانه بازار می‌شود، شاید از نگاه بعضی خریداران، یک محدودیت در انتخاب باشد اما نکته جالب در ارتباط با این هارد اکسترنال این است که واقعاً شاید هیچ رنگی به‌اندازه رنگ مشکی، نمی‌توانست ظاهر آن را تا این اندازه، شیک و چشم‌ نواز کند.

هارد اکسترنال 500 گیگ وسترن دیجیتال مدل المانت

علاوه بر این سایت جانیار برای بهتر استفاده کردن کاربران یک عدد کیف هارد درجه 1 هم به همراه هارد به مشتری هدیه میدهد.

ویژگیهای فنی :

هارد اکسترنال 500 گیگ المانت
اولین مسله فنی در ارتباط با هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل المانت ظرفیت 500 گیگابایت ضریب اطمینان بالای آن در نگه‌داری از اطلاعات است.
تجربه ما و ده‌ها کاربر دیگر، نشان داده که این مدل و به‌طورکلی، محصولات سری المنت، تا سال‌ها، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شوند، از انواع اطلاعات، به بهترین شکل ممکن محافظت می‌کنند، اما در کنار این، نباید از سرعت قابل‌توجه این هارد اکسترنال هم به‌ سادگی گذشت.
هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل المانت  ظرفیت 500 گیگابایت به‌واسطه دو درگاه USB3.0 و USB2.0 قابل اتصالبه کامپیوتر و لپ‌تاپ است.

هارد اکسترنال 500 گیگ وسترن دیجیتال مدل المانت

درگاه USB3.0 جابجایی اطلاعات را با حداکثر سرعت اسمیِ 5 گیگابایت بر ثانیه امکان‌پذیرمی‌نماید، از طرفی اگر هم لپ‌تاپ یا کامپیوترتان قدیمی شده، باز هم به دلیل پشتیبانی این هارد از درگاه USB2.0 می‌توانید از آن استفاده کنید.

خرید هارد اکسترنال 500 درست است؟

هارد اکسترنال 500 گیگ المانت
امروزه به دلیل بالا بودن قیمت هاردهای اکسترنال در ایران به دلیل افزایش قیمت نرخ عرض و سختی واردات هاردهای 500 دست ساز در بازار ایران زیاد میباشد حتما میپرسید چطور بعضی از افراد سود جو هاردهای نوت بوک 500 موجود در بازار را خریداری کرده و اصطلاحا آنها را باکس میکنند. به خاره همین باید حتما از جایی که خرید میکنید مطمن باشید و هارد حداقل دارای 2 سال گارانتی باشد. چون در صورت داشتن گارانتی معتبر میتوانید مطمن باشید که کالا اصل میباشد.

جمع بندی

اگر قصد خرید هارد اکسترنال 500گیگ المانت ارزان و مطمئن را دارید و 500 گیگابایت فضا، نیازتان را برطرف می‌کند، این محصول سری المنت وسترن دیجیتال به‌خوبی از عهده رفع انتظاراتتان بر می‌ آید. یک هارد اکسترنال کوچک، قابل‌حمل، پرسرعت و زیبا که بستری امن را برای ذخیره‌سازی مطمئن انواع اطلاعات، در اختیارتان می‌گذارد، شما عزیزان می‌توانید برای استعلام قیمت هارد اکسترنالهارد اکسترنال 500 گیگ المانت با کارشناسان فروشگاه اینترنتی هوش برتر تماس حاصل فرمایید.

قیمت هارد اکسترنال 500هارد اکسترنال 500 گیگ المانت

 

مهدی فرنیا
دی 26, 1402
برچسب ها :

این مقاله بدون برچسب است.